Przejdź do treści
Zaloguj się

Język

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zapisz się do naszego newslettera!

Dowiedz się jako pierwszy o ekskluzywnych wydarzeniach, tajnych promocjach i wyprzedażach limitowanych próbek.

Warunki korzystania z serwisu

  1. DEFINICJE

HAMZA to nazwa handlowa firmy SC Grateful Hamza SRL z siedzibą w Bukareszcie, Soseaua Pipera, nr 61, sektor 2, o numerze seryjnym w Rejestrze Handlowym J40/8786/2020, unikalny kod rejestracyjny fiskalny 42834915

(HAMZA).

STRONA - domena www.hamza.ro i jej subdomena, w tym, lecz nie wyłącznie, publicznie dostępna strona i jej subdomeny.

TREŚĆ ma następujące definicje:

- wszelkie informacje na STRONIE , które mogą być odwiedzane, przeglądane lub w inny sposób dostępne przy użyciu sprzętu cyfrowego;

- treść jakiejkolwiek wiadomości e-mail wysłanej do UŻYTKOWNIKÓW lub KLIENTÓW lub przez HAMZA drogą elektroniczną i/lub za pośrednictwem innych dostępnych środków komunikacji;

- jakiekolwiek informacje przekazane UŻYTKOWNIKOWI lub KLIENTOWI w jakikolwiek sposób przez pracownika HAMZA , zgodnie z danymi kontaktowymi, podanymi lub nie przez niego;

- informacje dotyczące produktów, usług i/lub praktycznych taryf HAMZA w danym okresie;

- informacje dotyczące produktów, usług i/lub taryf praktycznych strony trzeciej, z którą HAMZA zawarła umowę o partnerstwie, w określonym okresie;

- dane dotyczące HAMZA lub inne dane uprzywilejowane.

USŁUGA – usługa handlu elektronicznego świadczona wyłącznie na ogólnodostępnych obszarach SERWISOWYCH , polegająca na umożliwieniu KLIENTOWI zawierania umów o produkty wyłącznie drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem innych środków porozumiewania się na odległość (np. telefonicznie).

KONTO – zbiór składający się z adresu poczty elektronicznej i hasła umożliwiający pojedynczemu KLIENTOWI dostęp do zastrzeżonej części SERWISU, za pośrednictwem którego realizowany jest dostęp do SERWISU .

KLIENT – osoba fizyczna lub prawna prawa publicznego lub prywatnego, która ma lub uzyskuje dostęp do TREŚCI i USŁUGI po utworzeniu KONTA .

UŻYTKOWNIK – każda osoba fizyczna lub przedstawiciel osoby prawnej, która uzyskuje dostęp do witryny niezależnie od tego, czy zamierza utworzyć konto, czy zostać klientem.

DOKUMENT - niniejsze Warunki i Postanowienia

GŁÓWNE CECHY PRODUKTÓW to te, które znajdują się na stronie obok każdego produktu.

CAŁKOWITA CENA PRODUKTÓW jest ceną odpowiadającą każdemu produktowi, tak jak jest on opisany na stronie i nie obejmuje kosztów transportu do KLIENTA .

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – prawo Klienta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych z zastrzeżeniem obowiązku zwrotu zakupionego towaru na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia Klienta przez HAMZA o skorzystaniu z tego prawa.

CZAS TRWANIA UMOWY wynosi 14 dni kalendarzowych od daty objęcia towarów w posiadanie przez Klienta.

UMOWA NA ODLEGŁOŚĆ – zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu nadzwyczajnym nr 34/2014 w sprawie praw konsumentów w umowach zawieranych z przedsiębiorcami oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych aktów normatywnych; każda umowa zawarta między przedsiębiorcą a konsumentem w systemie zorganizowanej sprzedaży lub świadczenia usług na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności przedsiębiorcy i konsumenta, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość, do chwili zawarcia umowy włącznie;

NEWSLETTER – środek okresowego informowania, wyłącznie drogą elektroniczną, o produktach, usługach i/lub promocjach realizowanych przez www.hamza.ro w danym okresie, bez jakichkolwiek zobowiązań ze strony HAMZA w odniesieniu do informacji przez nią kontynuowanych.

TRANSAKCJA – pobranie lub zwrot kwoty wynikającej ze sprzedaży produktu przez HAMZA Klientowi, za pośrednictwem zatwierdzonego przez HAMZA podmiotu przetwarzającego płatności kartami, niezależnie od sposobu dostawy.

Transakcje mogą odbywać się wyłącznie na terytorium Rumunii. Dostawy na adresy z innych krajów nie są akceptowane w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem platformy www.hamza.ro.

  1. OGÓLNY

2.1. Dokument określa warunki i zasady korzystania ze strony internetowej/treści/usługi przez Klienta, w przypadku gdy nie została zawarta inna ważna umowa użytkowania pomiędzy HAMZA a Klientem.

2.2. Korzystanie, w tym między innymi uzyskiwanie dostępu, odwiedzanie i przeglądanie treści/usług, oznacza akceptację przez członka lub klienta niniejszego dokumentu elektronicznego oraz warunków i postanowień, chyba że dana treść nie zawiera wyraźnie sformułowanych warunków korzystania.

2.3. Dostęp do Usługi odbywa się wyłącznie poprzez wejście na publicznie dostępną stronę internetową www.hamza.ro.

2.4. Korzystając ze strony/treści/usługi, Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie działania wynikające z jej użytkowania. Jest on również odpowiedzialny za wszelkie szkody materialne, intelektualne lub elektroniczne lub jakiegokolwiek innego rodzaju szkody wyrządzone stronie, treści, usłudze HAMZA lub jakiejkolwiek osobie trzeciej, z którą HAMZA zawarła umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rumuńskiego.

2.5. Jeżeli Użytkownik lub Klient nie wyraża zgody i/lub nie akceptuje i/lub odwołuje swoją akceptację dokumentu:

2.5.1. Niniejszym zrzeka się: dostępu do serwisu, innych usług oferowanych przez HAMZA za pośrednictwem witryny, otrzymywania newsletterów/alertów i/lub komunikatów od HAMZA jakiegokolwiek rodzaju (elektronicznych, telefonicznych itp.), bez jakiejkolwiek późniejszej gwarancji ze strony HAMZA .

2.5.2. HAMZA usunie ze swojej bazy danych wszelkie dane odnoszące się do niej, bez jakichkolwiek późniejszych zobowiązań jednej ze stron wobec drugiej lub bez możliwości dochodzenia przez którąkolwiek ze stron odszkodowania od drugiej.

2.6. Klient może w każdej chwili zmienić swoją decyzję o wyrażeniu zgody i/lub akceptacji dokumentu w formie, w jakiej będzie on w danym momencie dostępny.

2.7. Aby skorzystać z prawa przewidzianego w art. 2.5, można skontaktować się z HAMZA lub skorzystać z przeznaczonych do tego celu linków w treściach otrzymanych od HAMZA .

2.8. Klient nie może odwołać zgody wyrażonej na rzecz dokumentu w trakcie wykonywania Umowy lub do momentu, w którym nie zapłaci HAMZA wartości wszystkich niewykonanych Umów

2.9. Jeżeli Klient zapłacił wartość wszystkich Umów, które nie zostały zrealizowane wobec HAMZA i w trakcie realizacji Zamówienia odwoła zgodę wyrażoną na korzyść dokumentu, HAMZA anuluje swoje Zamówienie bez żadnych późniejszych zobowiązań żadnej ze stron wobec drugiej i bez prawa żadnej ze stron do dochodzenia odszkodowania od drugiej.

2.10. Niniejsza witryna jest skierowana wyłącznie do Klientów, którzy ukończyli 18 lat, którzy dokonali prawidłowej rejestracji i którzy nie zostali zawieszeni lub usunięci przez HAMZA , bez względu na przyczynę.

  1. TREŚĆ

3.1. Wszelka zawartość, w tym między innymi nieruchome obrazy, obrazy dynamiczne, tekst i/lub zawartość multimedialna prezentowana na stronie, stanowi własność intelektualną HAMZA lub osób trzecich, w takim przypadku po zawartości może znajdować się oryginalny tytuł i/lub inna informacja wymagana przez prawowitego właściciela odpowiedniej zawartości, do której HAMZA posiada licencję na używanie i/lub publikowanie.

3.2. Użytkownikowi lub Klientowi nie wolno kopiować, przesyłać, modyfikować i/lub w inny sposób zmieniać, używać, linkować, wyświetlać, uwzględniać żadnych treści w jakimkolwiek kontekście innym niż pierwotnie zamierzony przez HAMZA , uwzględniać żadnych treści poza witryną www.hamza.ro, usuwać znaków oznaczających prawa autorskie HAMZA do treści, a także uczestniczyć w przesyłaniu, sprzedaży, dystrybucji niektórych materiałów poprzez reprodukcję, modyfikację lub wyświetlanie treści, z wyjątkiem wyraźnej zgody HAMZA .

3.3. Wszelkie treści, do których Klient ma i/lub uzyskuje dostęp w jakikolwiek sposób, podlegają dokumentowi, jeśli treściom tym nie towarzyszy konkretna i ważna umowa użytkowania zawarta pomiędzy HAMZA a Klientem, a także bez jakiejkolwiek dorozumianej lub wyraźnej gwarancji sformułowanej przez HAMZA w odniesieniu do tych treści.

3.4. Klient/Użytkownik może kopiować, przenosić i/lub wykorzystywać treści wyłącznie do celów osobistych lub niekomercyjnych, pod warunkiem, że nie jest to sprzeczne z postanowieniami dokumentu.

3.5. Jeżeli HAMZA udzieli Klientowi prawa do korzystania w formie opisanej w odrębnej umowie użytkownika z określonej treści, do której Klient ma lub uzyskuje dostęp w wyniku niniejszej umowy, prawo to rozciąga się wyłącznie na tę lub te treści określone w umowie, wyłącznie w czasie jej istnienia lub tych treści na stronie lub w okresie określonym w umowie, zgodnie z warunkami określonymi w umowie, jeżeli istnieją i nie stanowią zobowiązania umownego ze strony HAMZA dla danego Klienta lub jakiejkolwiek innej osoby trzeciej, która ma/uzyskuje dostęp do tej przekazanej treści, w jakikolwiek sposób i która mogłaby zostać lub została w jakikolwiek sposób naruszona w wyniku tej treści, w trakcie lub po wygaśnięciu umowy użytkownika.

3.6. Żadna treść przesłana Klientowi za pośrednictwem jakichkolwiek środków komunikacji (elektronicznej, telefonicznej itp.) lub uzyskana przez niego poprzez dostęp, wizytę i/lub przeglądanie nie stanowi zobowiązania umownego ze strony HAMZA i/lub pracownika HAMZA , który pośredniczył w przekazaniu treści, jeżeli taka miała miejsce, do tej treści.

3.7. Jakiekolwiek wykorzystanie treści w celach innych niż wyraźnie dozwolone w dokumencie lub dołączonej umowie użytkowania, jeśli takowa istnieje, jest zabronione.

3.8 Wszelkie roszczenia związane z prawami własności intelektualnej należy kierować na adres e-mail atelier@hamza.ro.

  1. KONTAKT

4.1. HAMZA publikuje na stronie internetowej kompletne i prawidłowe dane identyfikacyjne i kontaktowe Klienta.

4.2. Korzystając z formularza kontaktowego lub usługi udostępnionej na stronie, Klient wyraża zgodę na kontakt ze strony HAMZA za pomocą wszelkich dostępnych środków, w tym drogą elektroniczną.

4.3. Częściowe lub całkowite wypełnienie formularza kontaktowego i jego wysłanie nie stanowi w żadnym wypadku zobowiązania ze strony HAMZA do skontaktowania się z Klientem.

4.4. Dostęp do witryny, korzystanie z informacji na niej przedstawionych, odwiedzanie stron lub wysyłanie wiadomości e-mail lub powiadomień do HAMZA odbywa się drogą elektroniczną, telefonicznie lub za pośrednictwem innych środków komunikacji dostępnych dla Klienta i HAMZA , uznając tym samym, że Klient wyraża zgodę na otrzymywanie powiadomień od HAMZA drogą elektroniczną i/lub telefonicznie, w tym komunikatów wysyłanych pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem ogłoszeń na stronie.

4.5. HAMZA zastrzega sobie prawo do nieodpowiadania na wszystkie zapytania, niezależnie od ich rodzaju, otrzymane za pośrednictwem dowolnego środka komunikacji (elektronicznego, telefonicznego itp.).

  1. BIULETYNY I ALERTY

5.1. W momencie założenia konta na stronie internetowej Klient poprzez akceptację regulaminu wyraża zgodę na otrzymywanie newsletterów i/lub alertów od HAMZA .

5.2. Dane pozyskane od Klienta w celu wysyłania newsletterów i/lub alertów mogą i będą wykorzystywane przez HAMZA zgodnie z Polityką Prywatności.

5.3. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newsletterów i/lub alertów:

5.3.1. Korzystając ze specjalnego linku zawartego w dowolnych biuletynach i/lub alertach.

5.3.2. Zmieniając swoją akceptację otrzymywania newsletterów i/lub alertów oraz korzystając ze stron obszaru zastrzeżonego za pomocą swojego konta.

5.3.3. Poprzez skontaktowanie się z HAMZA , zgodnie z danymi kontaktowymi i bez jakichkolwiek późniejszych zobowiązań jednej ze stron wobec drugiej lub bez możliwości dochodzenia przez którąkolwiek ze stron odszkodowania od drugiej.

5.4. Rezygnacja z otrzymywania newsletterów i/lub alertów nie jest równoznaczna z rezygnacją z akceptacji dokumentu.

5.5. HAMZA zastrzega sobie prawo wyboru osób, do których będzie wysyłać newslettery i/lub alerty, a także prawo do usunięcia ze swojej bazy danych każdego Klienta, który wcześniej wyraził zgodę na otrzymywanie newsletterów i/lub alertów, bez jakichkolwiek zobowiązań. przez HAMZA lub jakiekolwiek wcześniejsze powiadomienie o tym.

5.6. HAMZA nie będzie umieszczać w newsletterach i/lub alertach wysyłanych do Klienta żadnego innego rodzaju materiału reklamowego w formie treści odnoszącej się do osoby trzeciej, która nie jest partnerem HAMZA , w momencie wysyłania newsletterów i/lub alertów.

  1. POLITYKA PRYWATNOŚCI

6.1. HAMZA zbiera dane osobowe i dane szczególne (CNP) na stronach swoich witryn, wyłącznie za dobrowolną zgodą Klienta, w następujących celach:

- zatwierdzanie, wysyłanie i fakturowanie Zamówień do niego;

- rozwiązywanie problemów anulowania lub wszelkiego rodzaju problemów związanych z Zamówieniem lub

umowy, dotyczącej zakupionych przez niego usług lub produktów;

- zapewnienia mu dostępu do usługi;

- wysyłanie newsletterów i/lub okresowych alertów wyłącznie w formie elektronicznej;

- nawiązanie z nim kontaktu, na jego dobrowolną prośbę;

- kontaktowanie się z nim w sprawach Relacji z Klientami;

- cele statystyczne.

6.2. HAMZA może nieumyślnie zbierać inne dane (adres IP, czas wizyty, miejsce dostępu, nazwę i wersję przeglądarki internetowej, system operacyjny, w tym inne parametry) dostarczane przez przeglądarkę internetową, za pośrednictwem której uzyskuje się dostęp do witryny, i mogą być one wykorzystywane przez HAMZA do ulepszania usług oferowanych swoim Klientom lub Użytkownikom lub w celach statystycznych; wyjątkiem jest naruszenie postanowień dokumentu, w przypadku gdy wynik działań Klienta jest sprzeczny z interesami lub powoduje szkody jakiegokolwiek rodzaju po stronie HAMZA i/lub osób trzecich, z którymi HAMZA ma w tym czasie umowy partnerskie.

6.3. Klient ma prawo sprzeciwić się gromadzeniu jego danych osobowych i zażądać ich usunięcia, cofając w ten sposób swoją zgodę na dokument, a tym samym zrzekając się wszelkich dorozumianych praw w nim określonych i bez jakichkolwiek późniejszych zobowiązań którejkolwiek ze stron wobec drugiej lub bez możliwości dochodzenia przez którąkolwiek ze stron odszkodowania od drugiej strony, ale wyłącznie zgodnie z art. 2.8.

6.4. W celu skorzystania z praw zgodnie z art. 6.3, Klient powinien skontaktować się z HAMZA korzystając z danych kontaktowych dostępnych na stronie, aktualnych w danym momencie.

6.5. Klient ma prawo, korzystając z formularzy dostępnych na stronie, dokonać modyfikacji podanych przez siebie danych, aby odzwierciedlić wszelkie zmiany, jakie zaszły, o ile takie wystąpią.

6.6. W przypadku, gdy Klient zdecyduje się na płatność online wartości Zamówienia, umowy i/lub umów, przetwarzanie danych karty bankowej odbywa się wyłącznie na serwerach Stripe .

6.7. HAMZA nie żąda i nie przechowuje żadnych informacji dotyczących karty bankowej lub kart Klienta.

6.8. Polityka prywatności HAMZA odnosi się wyłącznie do danych podanych dobrowolnie przez Klienta, wyłącznie na stronie. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za politykę prywatności stosowaną przez żadną inną stronę trzecią, do której można dotrzeć za pośrednictwem linków, niezależnie od ich charakteru, poza stroną.

6.9. HAMZA zobowiązuje się, że dane zebrane przez Klienta będą wykorzystywane wyłącznie zgodnie z podanymi celami i nie będą upubliczniane, sprzedawane, wynajmowane, licencjonowane, przekazywane itp. bazie danych zawierającej informacje dotyczące danych osobowych lub szczególnych Klienta lub jakiejkolwiek osoby trzeciej niezaangażowanej w realizację podanych celów.

6.10. Wyjątek stanowi sytuacja, w której przeniesienie/dostęp/przegląd/itp. następuje na wniosek uprawnionych organów w przypadkach przewidzianych przepisami obowiązującymi w dniu zaistnienia zdarzenia.

6.11. Zatwierdzony przez HAMZA podmiot przetwarzający karty bankowe ma prawo dostępu/przeglądania wszelkiego rodzaju danych/dokumentów wygenerowanych w wyniku wydanego Zamówienia, Anulowanych Zamówień, umowy, anulowanej umowy lub honorowanej umowy w celu zbadania każdej Transakcji, o ile takowa istnieje.

6.12. HAMZA gwarantuje, że dane osobowe Użytkownika, zebrane za pośrednictwem formularza kontaktowego, będą wykorzystywane wyłącznie do czasu rozwiązania zgłoszonego przez niego problemu, po czym staną się wyłącznie danymi statystycznymi.

6.13. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek awarie mogące zagrozić bezpieczeństwu serwera, na którym znajduje się baza danych zawierająca te dane.

  1. POLITYKA SPRZEDAŻY ONLINE

7.1. Dostęp do pracy

7.1.1. Dostęp do usługi ma każdy Klient, który posiada lub utworzył konto.

7.1.2. Aby uzyskać dostęp do usługi, Klient musi zaakceptować postanowienia niniejszego dokumentu.

7.1.3. HAMZA może ograniczyć dostęp Klienta do usługi w zależności od jego/jej wcześniejszego Zachowania.

7.1.4. Zabrania się współużytkowania konta przez kilku Klientów.

7.1.5. W przypadku wykrycia takiego dostępu, HAMZA zastrzega sobie prawo do anulowania lub zawieszenia dostępu Klienta do treści lub usługi.

7.2. Produkty

7.2.1. HAMZA może publikować na stronie internetowej informacje o produktach i/lub promocjach prowadzonych przez siebie lub przez dowolną osobę trzecią, z którą HAMZA zawarła umowy partnerskie, w określonym terminie i w ramach dostępnego stanu magazynowego.

7.2.2. Produkty zakupione za pośrednictwem serwisu przeznaczone są wyłącznie do osobistego użytku Klienta.

7.2.3. HAMZA może ograniczyć możliwość zakupu produktów lub usług dostępnych w Serwisie w dowolnym momencie do jednego lub większej liczby Klientów.

7.2.4. Wszystkie stawki związane z produktami lub usługami prezentowanymi na stronie internetowej są wyrażone w lejach (RON) i zawierają podatek VAT.

7.2.5. Podane na stronie ceny przecięte linią oznaczają cenę początkową sprzedaży, przed zastosowaniem rabatu.

7.2.6. Fakturowanie zakupionych produktów odbywa się wyłącznie w RON. Akceptowane metody płatności można zobaczyć pod poniższym linkiem.

7.2.7. W przypadku płatności online HAMZA nie ponosi / nie może ponosić odpowiedzialności za żadne dodatkowe koszty poniesione przez klienta, w tym, ale nie wyłącznie, opłaty za przewalutowanie stosowane przez bank wystawiający jego kartę, jeśli waluta jego wydania różni się od RON. Za tę czynność odpowiada wyłącznie klient.

7.2.8. Wszelkie informacje użyte do opisu produktów i/lub usług dostępnych na stronie (teksty / statyczne / dynamiczne obrazy / prezentacje multimedialne / itp.) nie stanowią zobowiązania umownego ze strony HAMZA , gdyż mają charakter prezentacji.

7.2.9. HAMZA zastrzega sobie prawo do wykorzystania w opisie produktów i/lub usług innych produktów (akcesoriów/itp.), które mogą nie być wliczone w koszty poszczególnych produktów.

7.3. Ważność oferty

7.3.1. HAMZA zastrzega sobie prawo do zmiany taryf na produkty dostępne na stronie internetowej przed złożeniem Zamówienia przez Klienta i bez wcześniejszego powiadomienia Klienta.

7.3.2. Ceną zakupu towarów jest cena z chwili złożenia Zamówienia, w ramach dostępnego stanu magazynowego.

7.3.3. Ceną nabycia towarów objętych promocją jest cena z chwili złożenia Zamówienia, w granicach dostępnych zapasów i/lub okresu trwania promocji, jeżeli jest on określony.

7.3.4. Cena zakupu produktów wynikająca z wystawionego Zamówienia nie może zostać zmieniona w żadnym momencie po jego wystawieniu, chyba że strony wyrażą na to zgodę.

7.3.5. Cena zakupu produktów z tytułu umowy uznanej zgodnie z art. 7.6.3. nie podlega zmianie.

7.3.6. Klient może odstąpić od umowy zawartej na warunkach określonych w art. 7.9.

7.4. Zamówienie online

7.4.1. Klient może składać zamówienia na produkty sprzedawane w dowolnym czasie, wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej.

7.4.2. Składając Zamówienie Klient oświadcza, że ​​wszelkie podane przez niego dane, niezbędne do realizacji procesu zakupu, są prawidłowe, kompletne i prawdziwe w dniu złożenia Zamówienia, o którym mowa w niniejszym dokumencie oraz w dniu wystawienia Zamówienia.

7.4.3. Składając Zamówienie Klient wyraża zgodę na to, że HAMZA może się z nim kontaktować, w następujących celach/sytuacjach, wszelkimi dostępnymi/uzgodnionymi przez HAMZA środkami, w zależności od celu/sytuacji:

7.4.3.1. Nieprzyjęcie przez bank wystawiający kartę Klienta transakcji w przypadku płatności kartą bankową;

7.4.3.2. Unieważnienie transakcji przez procesora kart zatwierdzonego przez HAMZA w przypadku płatności kartą bankową.

7.4.3.3. Obowiązkowe potwierdzenie dostępności towarów i ilości zakupionych przez Klienta następuje w terminie maksymalnie 48 godzin od złożenia Zamówienia.

7.4.3.4. Zatwierdzenie przez Klienta wartości złożonego Zamówienia, zgodnie z art. 8.4.3.3, w tym w zależności od sytuacji i innych usług o wartości dodanej (np. transport itp.)

7.4.3.5. Ustalić w drodze wzajemnego porozumienia szczegóły dostawy produktów.

7.4.4. HAMZA może automatycznie anulować Zamówienie złożone przez Klienta, bez jakichkolwiek późniejszych zobowiązań którejkolwiek ze Stron wobec drugiej Strony lub bez możliwości dochodzenia przez którąkolwiek ze Stron odszkodowania od drugiej Strony, w następujących przypadkach:

7.4.4.1. braku akceptacji przez bank wystawiający kartę Klienta transakcji w przypadku płatności on-line;

7.4.4.2. unieważnienie transakcji przez procesora kart zatwierdzonego przez HAMZA , w przypadku płatności online;

7.4.4.3. dane podane przez Klienta na stronie są niekompletne lub nieprawidłowe

7.4.4.4. Aktywność Klienta na stronie internetowej może i/lub może spowodować szkody wszelkiego rodzaju po stronie HAMZA i/lub jej partnerów

7.4.4.5. bez żadnego uzasadnienia.

7.4.5. Klient może anulować Zamówienie, kontaktując się z nim zgodnie z pkt 7.4.3.

7.4.6. Jeżeli przy składaniu Zamówienia Klient wybrał płatność kartą, po zatwierdzeniu Zamówienia zgodnie z art. 7.4.3.3. Klient ma obowiązek podania danych niezbędnych do realizacji płatności.

7.4.7 Etapy realizacji Zamówienia są następujące:

  1. Klient wybiera produkty i dodaje je do koszyka;
  2. Po podjęciu przez Klienta decyzji o złożeniu Zamówienia należy wybrać opcję kup;
  3. Po wybraniu metody płatności Klient zobowiązany jest do podania żądanych danych, w przypadku płatności kartą, Klient zostanie poproszony o podanie dodatkowych danych, zgodnie z art. 6.6 i 6.11.
  4. Zamówienie jest przetwarzane i dostawa zostanie zrealizowana w przypadku, gdy ma zastosowanie art. 7.4.4.

7.4.8. Jeżeli Klient wybrał metodę płatności kartą bankową, a wartość Zamówionych Produktów została zablokowana na jego karcie, ma on prawo do modyfikacji treści swojego Zamówienia, za pośrednictwem kontaktu ze strony HAMZA zgodnie z art. 8.4.3., w granicach wartości zablokowanej na jego karcie.

7.4.9. Jeżeli po potwierdzeniu Zamówienia Klient stwierdzi, że niektóre zamówione przez niego produkty są niedostępne, ma prawo anulować Zamówienie, przetworzyć Zamówienie bez brakujących produktów lub dodać inne produkty do Zamówienia. Jeżeli Klient zmieni pierwotne Zamówienie, jest ono uważane za nowe Zamówienie i podlega krokom z art. 7.4.7

7.4.10. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta wartości złożonego Zamówienia lub poinformowania Klienta przez HAMZA o potwierdzeniu Zamówienia, Zamówienie staje się Umową zawieraną na odległość, zgodnie z Rozporządzeniem Nadzwyczajnym nr 34/2014 w sprawie praw konsumentów w umowach zawieranych z przedsiębiorcami, a także o zmianie i uzupełnieniu niektórych aktów normatywnych.

7.4.11. Szczegóły dostawy produktów, w tym, ale nie wyłącznie, czas potrzebny na dostawę, nie stanowią zobowiązania umownego ze strony HAMZA i żadna ze stron nie może domagać się odszkodowania od drugiej strony, w przypadku gdy którakolwiek ze stron może ponieść lub została w jakikolwiek sposób pokrzywdzona w wyniku ich naruszenia.

7.4.12. W przypadku, gdy Klient dokona modyfikacji swoich danych osobowych za pomocą formularzy dostępnych na stronie, wszystkie obowiązujące w tym momencie umowy zachowują swoje dane zdefiniowane/zaakceptowane przez Klienta przed momentem modyfikacji.

7.5. Zamówienie telefoniczne

7.5.1. Klient może składać zamówienia telefonicznie.

7.6. Umowa i jej realizacja

7.6.1. HAMZA dołączy do przesyłki wysyłanej do Klienta wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające nabycie produktów przez Klienta.

7.6.2. HAMZA umożliwi Klientowi udzielenie informacji na temat etapu finalizacji Zamówienia lub umowy.

7.6.3. Umowa, do której dołączone zostają dokumenty potwierdzające dostarczenie Klientowi przez HAMZA zamówionych przez niego produktów, staje się Umową honorowaną.

7.7. Transport

7.7.1. Klient ma do dyspozycji jako środek transportu: firmę kurierską (o kosztach z tym związanych zostaniesz poinformowany).

UWAGA! Dostawa produktów do Klienta odbywa się wyłącznie osobie pełnoletniej na podstawie dokumentu tożsamości!

7.7.2. Dostawy będą realizowane wyłącznie na terytorium Rumunii, średnio w ciągu 5 dni od potwierdzenia Zamówienia, nie przekraczając terminu 30 dni. Jeśli produkt nie może zostać dostarczony, HAMZA zobowiązuje się poinformować Klienta o tej niedostępności, a kwoty, które zapłacił jako zapłatę, zostaną zwrócone przez HAMZA w ciągu maksymalnie 14 dni.

7.8. Jakość i gwarancje

7.8.1. Niektóre produkty mogą korzystać z gwarancji umownej, o czym zostanie mowa w karcie produktu w momencie jego wyłącznej sprzedaży na stronie internetowej www.hamza.ro. Szczegółowe informacje dotyczące tych gwarancji są podane w kartach danych produktu i żaden Klient nie może żądać rozszerzonej gwarancji innej niż ta wymieniona. Oznacza to, że gwarancja na produkt oferowana przez HAMZA jest gwarancją oferowaną przez dostawców HAMZA .

7.8.2. HAMZA nie gwarantuje dostępności w magazynie żadnego produktu oferowanego do zakupu na stronie.

7.9. Zwrot produktu

7.9.1. Klient HAMZA może dokonać zwrotu towarów zakupionych w ramach Umowy w następujących sytuacjach:

7.9.1.1. Opakowania są poważnie uszkodzone

7.9.1.2. Produkty dostarczone błędnie

7.9.1.3. Produkty o niewłaściwym rozmiarze (grubości) zamówione

7.9.1.4. Klient ma prawo do jednostronnego rozwiązania umowy zawartej na odległość, na podstawie prawa do odstąpienia od umowy przewidzianego w ustawie, bez kar i bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia produktu w posiadanie. Jedynymi kosztami, jakie może ponieść konsument, są bezpośrednie koszty zwrotu produktów „zgodnie z rozporządzeniem nadzwyczajnym nr 34/2014 w sprawie praw konsumentów w umowach z profesjonalistami, a także w sprawie zmiany i uzupełnienia niektórych przepisów, dla osób fizycznych dokonujących zakupu produktów w witrynach, przy użyciu technik komunikacji na odległość, stosując definicje zawarte w rozporządzeniu nadzwyczajnym nr 34/2014 w sprawie praw konsumentów w umowach zawieranych z profesjonalistami, a także w sprawie zmiany i uzupełnienia niektórych aktów normatywnych. Wystarczające jest oświadczenie Klienta o skorzystaniu z tego prawa przesłane do naszej firmy w dowolny sposób, po którym następuje niezwłoczna odpowiedź naszej firmy potwierdzająca otrzymanie żądania odstąpienia od umowy pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta.

7.9.2. Klient powiadomi HAMZA o zamiarze zwrotu zakupionych produktów za pomocą dowolnej formy komunikacji pisemnej (e-mail itp.) w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania produktów, w przypadku określonym w art. 7.9.1.4.

7.9.3. Klient, który powiadomił firmę HAMZA zgodnie z art. 7.9.1./art. 7.9.2, ma obowiązek zapewnić, że produkty, do których się odwołał, zostaną zwrócone firmie HAMZA w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wysłania powiadomienia, w przeciwnym razie prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje, uznając wniosek za nieważny.

7.9.4. Klient HAMZA nie może dokonać zwrotu produktów zakupionych na podstawie Umowy i/lub nie może dochodzić żadnych innych odszkodowań w następujących celach lub sytuacjach:

7.9.4.1. Wymiana zakupionego towaru na inny, o innych parametrach lub innego rodzaju, za wyjątkiem sytuacji przewidzianej w art. 7.9.1.3.

7.9.4.2. Żądanie zwrotu w przypadku art. 7.9.1.1 lub 7.9.1.2 spowodowane jakąkolwiek sytuacją przewidzianą w 7.9.1 ma datę wysłania przekraczającą okres 14 dni kalendarzowych przewidziany zgodnie z art. 7.9.1.4, liczony od dnia roboczego następującego po dniu zawarcia umowy.

7.9.4.3. W przypadku zwrotu produktu z jednej z przyczyn określonych w art. 7.9.1, zwracany produkt nie jest w takim samym stanie, w jakim został dostarczony (w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi nienaruszonymi etykietami, nienaruszoną plombą i dołączonymi do niego dokumentami, bez śladów mogących wskazywać na transport produktu).

7.9.4.4. Zgodnie z Rozporządzeniem nadzwyczajnym nr 34/2014 w sprawie praw konsumentów w umowach zawieranych z przedsiębiorcami oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych aktów normatywnych HAMZA zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone lub które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub pogorszeniu.

7.9.5. W przypadku zwrotu wartości towaru, zwrot nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych od potwierdzenia zwrotu.

7.9.6. W przypadku wymiany towaru na identyczny, zgodnie z 7.9.1.3, wymiana zostanie dokonana na warunkach i w granicach zwykłego Zamówienia.

7.9.7. Jeżeli Klient, który zwrócił produkt zgodnie z postanowieniami Artykułu 7.9.1.3, nie posiada identycznego produktu w celu jego wymiany, HAMZA zaoferuje Klientowi wartość produktu zgodnie z 7.9.5.

7.9.8. Wartość usług dodatkowych, w tym w szczególności transportu produktów, uiszczona przez Klienta, nie podlega zwrotowi.

7.9.9. W każdym przypadku koszty zwrotu/ponownej wysyłki ponosi Klient.

  1. OSZUSTWO

8.1. HAMZA nie żąda od swoich Klientów lub Użytkowników żadnymi środkami komunikacji (e-mail / telefon / SMS / itp.) informacji dotyczących poufnych danych, kont / kart bankowych lub haseł osobistych.

8.2. Wyjątki od art. 8.1 stanowią jedynie Klienci będący osobami prawnymi, w rozumieniu uzyskania przez HAMZA numeru rachunku, odpowiednio banku Klienta, na nazwisko którego będzie wystawiana faktura za Zamówienie.

8.3. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za ujawnienie swoich poufnych danych osobom trzecim.

8.4. HAMZA nie ponosi żadnej odpowiedzialności w sytuacji, w której Klient zostałby w jakiejkolwiek formie pokrzywdzony przez osobę trzecią, która twierdziłaby, że reprezentuje interesy HAMZA

8.5. Klient poinformuje HAMZA o takich próbach, korzystając z danych kontaktowych.

8.6. HAMZA nie promuje SPAMU. Każdy Klient, który wyraźnie podał swój adres e-mail na stronie, może zdecydować się na jego usunięcie.

8.7. Wszelkie komunikaty przesyłane przez HAMZA za pomocą środków komunikacji elektronicznej na odległość (tj. poczty elektronicznej) zawierają kompletne i zgodne z prawdą dane identyfikujące nadawcę lub odnośniki do nich, w dniu przekazania treści.

8.8. Poniższe cele mogą lub nie być uznane za próbę oszustwa strony/treści i/lub HAMZA i przeciwko osobie lub osobom, które usiłowały osiągnąć ten cel, zostanie wszczęte postępowanie karne.

8.8.1. uzyskiwania dostępu do danych dowolnego typu innego Klienta za pomocą konta lub inną metodą.

8.8.2. zmieniać lub w inny sposób modyfikować zawartość witryny lub Treści przesyłane jakąkolwiek metodą przez HAMZA do Klienta

8.8.3. w celu wpływania na wydajność serwera(ów) obsługującego(ych) witrynę

8.8.4. dostępu lub ujawnienia osobom trzecim, które nie posiadają niezbędnych uprawnień prawnych, treści przesłanych Klientowi w jakikolwiek sposób przez HAMZA , jeśli nie jest on prawowitym odbiorcą tych treści.

  1. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

9.1. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności wobec żadnej osoby fizycznej lub prawnej wykorzystującej lub opierającej się na treści.

9.2. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe lub przypadkowe itp.) wynikające z wykorzystania lub niemożności wykorzystania informacji o treściach przedstawionych lub nie przedstawionych na stronie, ani za jakiekolwiek błędy lub pominięcia w prezentacji treści, które mogą prowadzić do jakichkolwiek strat.

9.3. Jeżeli Klient uzna, że ​​Treści zamieszczone w jakikolwiek sposób przez HAMZA naruszają prawa autorskie lub inne prawa, może skontaktować się z HAMZA w celu uzyskania szczegółowych informacji, zgodnie z danymi kontaktowymi, tak aby HAMZA mogła podjąć świadomą decyzję w sprawie.

9.4. HAMZA nie gwarantuje Klientowi dostępu do serwisu lub usługi i nie udziela mu prawa do pobierania lub modyfikowania części i/lub całości treści, do powielania części lub całości treści, do kopiowania lub wykorzystywania jakiejkolwiek treści w jakikolwiek inny sposób, ani do przekazywania osobom trzecim jakiejkolwiek treści, do której ma i/lub uzyskał dostęp, na podstawie umowy użytkownika, bez uprzedniej pisemnej zgody HAMZA.

9.5. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość ani charakter innych witryn, do których dostęp jest możliwy za pośrednictwem linków do treści, niezależnie od charakteru tych linków. W przypadku tych witryn odpowiedzialność spoczywa wyłącznie na ich właścicielach.

9.6. HAMZA nie ponosi żadnej odpowiedzialności za korzystanie ze stron i/lub treści przesyłanych Klientowi jakąkolwiek drogą (elektroniczną, telefoniczną itp.), za pośrednictwem stron, poczty elektronicznej lub pracownika HAMZA , jeśli takie korzystanie z treści może lub nie spowodować szkody po stronie Klienta i/lub jakiejkolwiek osoby trzeciej zaangażowanej w przesyłanie Treści.

9.7. HAMZA nie udziela żadnych bezpośrednich ani pośrednich gwarancji, takich jak:

- usługa będzie wykonana zgodnie z wymaganiami klienta

- usługa będzie nieprzerwana, bezpieczna i wolna od błędów jakiegokolwiek rodzaju

- produkty uzyskane bezpłatnie lub odpłatnie w ramach usługi będą odpowiadały wymaganiom lub oczekiwaniom Klienta

9.8. Operatorzy, administratorzy i/lub właściciele witryny nie ponoszą w żadnym wypadku odpowiedzialności za swoje relacje lub konsekwencje wynikające z, ale nie wyłącznie, przejęć, ofert specjalnych, promocji, promocji lub jakiegokolwiek innego rodzaju relacji/połączenia/transakcji/współpracy/itp., które mogą wystąpić pomiędzy klientem a jakąkolwiek osobą promującą się bezpośrednio lub pośrednio za pośrednictwem witryny.

  1. SIŁA WYŻSZA I PRZYPADEK

10.1. Z wyjątkiem przypadków wyraźnie nieprzewidzianych inaczej, żadna z części umowy zawartej zgodnie z artykułem 7.4.8., która jest nadal w toku, nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie w terminie i/lub należycie, w całości lub w części, któregokolwiek z obowiązków ciążących na niej na mocy umowy, jeżeli niewykonanie danego obowiązku zostało spowodowane zdarzeniem siły wyższej.

10.2. Strona lub jej przedstawiciel ustawowy powołujący się na zdarzenie, o którym mowa powyżej, obowiązany jest niezwłocznie i wyczerpująco zawiadomić drugą stronę o jego zaistnieniu oraz podjąć wszelkie dostępne mu środki w celu ograniczenia skutków tego zdarzenia.

10.3. Strona lub przedstawiciel ustawowy strony powołujący się na zdarzenie, o którym mowa powyżej, jest zwolniony z tego obowiązku tylko wtedy, gdy zdarzenie to uniemożliwia mu jego dokonanie.

10.4. Jeżeli w ciągu 15 dni od daty wystąpienia danego zdarzenia nie ustanie, każda ze Stron będzie miała prawo powiadomić drugą Stronę o całkowitym rozwiązaniu niniejszej Umowy, przy czym żadna ze Stron nie będzie mogła dochodzić odszkodowania od drugiej Strony.

10.5. Strona powołująca się na siłę wyższą obowiązana jest udowodnić niemożność wykonania zobowiązań w terminie 30 dni od daty wystąpienia siły wyższej, z zastrzeżeniem postanowień art. 10.3.

  1. SPRZECZANIE SIĘ

11.1. Korzystając z/odwiedzając/przeglądając/itp. strony i/lub jakiekolwiek treści przesyłane przez HAMZA Członkowi/Klientowi poprzez dostęp i/lub przesłanie za pomocą jakichkolwiek środków (elektronicznych, telefonicznych itp.), zgadza się on przynajmniej z niniejszymi „Warunkami”.

11.2. Wszelkie spory dotyczące niniejszego Regulaminu, które mogą powstać pomiędzy Członkiem/Klientem a HAMZA, będą rozstrzygane polubownie.

11.3. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, koszty, pozwy, roszczenia, wydatki lub inne zobowiązania, jeśli są one bezpośrednio spowodowane nieprzestrzeganiem Warunków i Postanowień.

11.4. Wszelkie spory jakiegokolwiek rodzaju (z wyłączeniem art. 11.2), które mogą powstać między Członkiem a HAMZA lub jej partnerami, będą rozstrzygane polubownie. Jeśli nie będzie to możliwe, konflikt zostanie rozstrzygnięty na drodze sądowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rumuńskiego.

11.5. Jeżeli którekolwiek z powyższych postanowień okaże się nieważne lub bezskuteczne, niezależnie od przyczyny, postanowienie to nie będzie miało wpływu na ważność pozostałych postanowień.

11.6. Niniejszy dokument został sporządzony i będzie interpretowany zgodnie z prawem rumuńskim.

11.7 Jeśli masz problemy z zamówieniem, których nie udało Ci się rozwiązać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub z osobą, z którą rozmawiasz, możesz skontaktować się w celu bezpłatnego wewnętrznego pojednania za pośrednictwem poczty elektronicznej: atelier@hamza.ro, tel.: 0724340774

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

12.1. HAMZA zastrzega sobie prawo do dokonywania wszelkich zmian niniejszych postanowień, a także wszelkich zmian w witrynie/jej strukturze/usługach, w tym zmian mogących mieć wpływ na witrynę i/lub jej zawartość, bez uprzedniego powiadomienia Klienta.

12.2. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy na stronie, bez względu na przyczynę, w tym za zmiany, ustawienia itp., które nie zostały wprowadzone przez administratora strony.

12.3. HAMZA zastrzega sobie prawo do umieszczania banerów reklamowych dowolnego rodzaju i/lub linków na dowolnej stronie serwisu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  1. INFORMACJA ZWROTNA

13.1. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie dotyczące oferowanych produktów, ich danych technicznych lub zawartości strony www.hamza.ro, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 0749571730 lub e-mailem: atelier@hamza.ro.

13.2. Wszelkie komentarze, pytania, opinie, pomysły, sugestie lub inne komunikaty lub informacje dotyczące witryny www.hamza.ro, jej funkcjonalności lub ulepszeń pozostaną własnością HAMZA .

// Hamza DL Shopify