Polityka prywatności
ROZDZIAŁ I. POLITYKA POUFNOŚCI DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
HAMZA gwarantuje prawo do ochrony danych osobowych i zobowiązuje się przetwarzać Twoje dane w pełnej zgodności z Rozporządzeniem (UE) 2016/679 („Ogólne rozporządzenie o ochronie danych” lub „RODO”), a także wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami na terytorium Rumunii.
Zastrzegamy sobie prawo do okresowej aktualizacji i modyfikacji niniejszej Polityki prywatności, aby odzwierciedlała ona wszelkie zmiany w sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych lub wszelkie zmiany wymogów prawnych. W przypadku takich zmian, na naszej stronie internetowej wyświetlimy zmodyfikowaną wersję Polityki prywatności, dlatego prosimy o okresowe sprawdzanie treści niniejszej Polityki prywatności.
Kim jesteśmy i jak się z nami skontaktować
HAMZA to nazwa handlowa firmy SC Grateful Hamza SRL z siedzibą w Bukareszcie, Soseaua Pipera, nr 61, sektor 2, o numerze seryjnym w Rejestrze Handlowym J 40/8786/2020
unikalny kod rejestracyjny fiskalny 42834915
(„HAMZA”). Dla celów ustawodawstwa o ochronie danych jesteśmy operatorem, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe.
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych, zachęcamy do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych HAMZA pod adresem e-mail: atelier@hamza.ro lub pocztą lub kurierem pod adresem Strada Spatarului nr. 41, Bukareszt, sektor 2.
Jakie kategorie danych osobowych przetwarzamy
Ogólnie rzecz biorąc, zbieramy Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, więc masz kontrolę nad rodzajem informacji, które nam przekazujesz. Na przykład otrzymujemy od Ciebie następujące informacje:
Tworząc konto w HAMZA wysyłasz nam: swój adres e-mail, imię i nazwisko;
Na swojej stronie osobistej (Moje konto) na platformie HAMZA możesz dodać dodatkowe informacje, takie jak: numer telefonu komórkowego, adresy dostawy;
Składając zamówienie podajesz nam takie dane, jak: wybrany produkt, imię i nazwisko, adres dostawy, dane rozliczeniowe, metodę płatności, numer telefonu itp.
Poprzez stronę www.hamza.ro przesyłasz nam: swoje imię, adres e-mail i/lub numer telefonu, miasto, w którym mieszkasz, datę urodzenia, ulubiony kolor i noszony rozmiar.
Subskrypcja newslettera wiąże się z koniecznością podania imienia i adresu e-mail.
Możemy również zbierać i dalej przetwarzać pewne informacje dotyczące Twojego zachowania podczas odwiedzania naszej witryny, aby spersonalizować Twoje doświadczenie online i zapewnić Ci oferty dostosowane do Twojego profilu. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami w tym zakresie, konsultując sekcję dotyczącą celów przetwarzania poniżej.
Na naszej stronie internetowej możemy przechowywać i zbierać informacje za pomocą plików cookie i podobnych technologii, zgodnie z Polityką plików cookie.
Nie zbieramy ani nie przetwarzamy w inny sposób danych wrażliwych, uwzględnionych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych w szczególnych kategoriach danych osobowych. Nie chcemy również zbierać ani przetwarzać danych od osób nieletnich poniżej 16 roku życia.
Jakie są cele i podstawy przetwarzania
Będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe w następujących celach:
- Aby świadczyć usługi HAMZA dla Państwa korzyści.
W zależności od przypadku, ogólny cel może obejmować:
- a) Utworzenie i administrowanie kontem na platformie HAMZA;
- b) Przetwarzanie zamówień, w tym przejmowanie, walidacja, wysyłka i fakturowanie;
- c) Rozwiązywanie problemów anulowanych lub wszelkiego rodzaju związanych z zamówieniem, zakupionymi towarami lub usługami;
- d) Zwrot towarów zgodnie z przepisami prawa;
- e) Zwrot wartości towarów zgodnie z przepisami prawa;
- f) Świadczenie usług wsparcia, w tym udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące zamówień lub towarów i usług HAMZA.
Przetwarzanie Twoich danych w tych celach jest w większości przypadków niezbędne do zawarcia i wykonania umowy między HAMZA a Tobą. Ponadto pewne przetwarzanie podlegające tym celom jest wymagane przez obowiązujące prawo, w tym prawo podatkowe i księgowe.
- Aby ulepszyć nasze usługi
Zawsze chcemy zaoferować Ci najlepsze doświadczenie zakupów online. W tym celu możemy zbierać i wykorzystywać pewne informacje dotyczące zachowania Twojego Kupującego, możemy zaprosić Cię do wypełnienia kwestionariuszy satysfakcji po zakończeniu zamówienia lub możemy przeprowadzić badania i analizy rynku.
Nasze działania opieramy na uzasadnionym interesie w prowadzeniu działalności gospodarczej, dbając przy tym, aby nie naruszać Twoich podstawowych wolności i praw.
- Do celów marketingowych
Chcemy informować Cię o najlepszych ofertach produktów/usług, które Cię interesują. W tym zakresie możemy wysyłać Ci wszelkiego rodzaju wiadomości (takie jak: e-mail/SMS/webpush/itp.) zawierające ogólne i tematyczne informacje, informacje o produktach podobnych lub uzupełniających te, które kupiłeś, informacje o ofertach lub promocjach, informacje o produktach dodane do sekcji „Moje konto/Koszyk” lub sekcji „Konto/Ulubione” oraz inne komunikaty biznesowe, takie jak badania rynku i ankiety. Aby dostarczyć Ci informacji, które mogą Cię zainteresować, możemy wykorzystywać pewne dane dotyczące Twojego zachowania zakupowego (np. produkty oglądane/dodawane do listy życzeń/kupione), aby utworzyć dla Ciebie profil. Zawsze upewniamy się, że takie przetwarzanie odbywa się zgodnie z Twoimi prawami i wolnościami oraz że decyzje podejmowane na ich podstawie nie mają na Ciebie skutków prawnych i nie wpływają na Ciebie w podobny sposób lub w znacznym stopniu.
W większości przypadków opieramy naszą komunikację marketingową na Twojej wcześniejszej zgodzie. Możesz zmienić zdanie i wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie poprzez:
- Uzyskanie dostępu do linku do anulowania subskrypcji wyświetlanego w wiadomościach od nas;
- Uzyskanie dostępu do linku do aktualizacji danych osobowych, wyświetlanego w wiadomościach od nas;
- Skontaktować się z HAMZA pod adresem e-mail: atelier@hamza.ro lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej, wysyłając wiadomość na adres kontaktowy podany powyżej.
- Aby anulować subskrypcję powiadomień webpush, musisz uzyskać dostęp do sekcji ustawień witryny w używanej przeglądarce (Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox itp.) i wybrać opcję blokowania w sekcji powiadomień.
W każdym przypadku, gdy wykorzystujemy informacje o Tobie w naszym uzasadnionym interesie, dbamy o to i podejmujemy wszelkie niezbędne środki, aby zapewnić, że Twoja podstawowa wolność i prawa nie zostaną naruszone. Możesz jednak poprosić nas w dowolnym momencie, za pomocą środków opisanych powyżej, o zaprzestanie przetwarzania Twoich danych osobowych w celach marketingowych, a my rozpatrzymy Twoją prośbę.
- W celu obrony naszych uzasadnionych interesów
Mogą istnieć sytuacje, w których wykorzystujemy lub przesyłamy informacje w celu ochrony naszych praw i działalności. Mogą one obejmować:
- Środki ochrony strony internetowej i użytkowników platformy HAMZA przed atakami cybernetycznymi;
- środki zapobiegania próbom oszustw i ich wykrywania, w tym przekazywanie informacji właściwym organom publicznym;
- Środki zarządzania różnymi innymi ryzykami.
Podstawą prawną tego rodzaju przetwarzania jest nasz uzasadniony interes w obronie prowadzonej przez nas działalności gospodarczej, a wszelkie podejmowane przez nas środki gwarantują równowagę między naszymi interesami a Państwa podstawowymi prawami i wolnościami.
Ponadto w niektórych przypadkach przetwarzanie opieramy na przepisach prawa, takich jak obowiązek zapewnienia ochrony dóbr i wartości przewidziany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.
Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe
Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe tak długo, jak będziesz mieć konto na platformie HAMZA. Możesz poprosić nas o usunięcie niektórych informacji lub zamknięcie konta w dowolnym momencie, a my odpowiemy na takie prośby, z zastrzeżeniem zachowania niektórych informacji, w tym po zamknięciu konta, w przypadkach, gdy wymaga tego obowiązujące prawo lub nasze uzasadnione interesy.
Do kogo przekazujemy Twoje dane osobowe
W stosownych przypadkach możemy przekazywać lub udostępniać określone Twoje dane osobowe następującym kategoriom odbiorców:
- firmy kurierskie;
- dostawcy usług płatniczych/bankowych;
- dostawców usług informatycznych;
Jeżeli ciąży na nas obowiązek prawny lub jest to konieczne w celu obrony uzasadnionego interesu, możemy również ujawnić określone dane osobowe organom publicznym.
Zapewniamy, że dostęp do Twoich danych przez osoby trzecie w ramach prawa prywatnego odbywa się zgodnie z przepisami prawnymi o ochronie danych i poufności informacji, na podstawie umów zawartych z nimi.
Do jakich krajów przekazujemy Twoje dane osobowe
HAMZA przechowuje i przetwarza Twoje dane osobowe w Rumunii.
W jaki sposób chronimy bezpieczeństwo Twoich danych osobowych
Dbamy o zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnie ze standardami branżowymi.
Przesyłanie Twoich danych osobowych odbywa się z wykorzystaniem najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania i jest przechowywane na bezpiecznych serwerach z zachowaniem redundancji danych.
Aby dokonać płatności za pośrednictwem platformy, korzystamy z usług procesora płatności Vivawallet. Wszystkie informacje dotyczące płatności są szyfrowane przy użyciu technologii HTTPS z szyfrowaniem TLS 1.3.
Pomimo środków podjętych w celu ochrony Twoich danych osobowych, ostrzegamy, że przesyłanie informacji przez Internet, ogólnie rzecz biorąc, lub przez inne sieci publiczne, nie jest całkowicie bezpieczne, istnieje ryzyko, że dane mogą być przeglądane i wykorzystywane przez osoby trzecie. nieupoważnione osoby. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za takie luki w systemach, które są poza naszą kontrolą.
Jakie masz prawa?
Ogólne przepisy o ochronie danych uznają szereg praw w odniesieniu do Twoich danych osobowych. Możesz zażądać dostępu do swoich danych, poprawienia wszelkich błędów w naszych plikach i/lub możesz sprzeciwić się przetwarzaniu Twoich danych osobowych. Możesz również skorzystać z prawa do złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego lub udać się do sądu. W zależności od przypadku możesz również mieć prawo do żądania usunięcia swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych i prawo do przenoszenia danych.
Więcej informacji o każdym z tych praw można uzyskać w sekcji poniżej.
Aby skorzystać ze swoich praw, możesz skontaktować się z nami, korzystając z danych kontaktowych wymienionych powyżej. Prosimy zwrócić uwagę na poniższe, jeśli chcesz skorzystać z tych praw:
Tożsamość. Poważnie traktujemy poufność wszystkich zapisów zawierających dane osobowe. Z tego powodu prosimy o przesyłanie próśb dotyczących takich rejestracji za pomocą adresu e-mail konta HAMZA. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji Twojej tożsamości poprzez żądanie dodatkowych informacji w celu potwierdzenia Twojej tożsamości.
Opłaty. Nie będziemy pobierać od Ciebie opłat za wykonywanie jakichkolwiek praw w odniesieniu do Twoich danych osobowych.
Czas reakcji. Zamierzamy odpowiedzieć na wszelkie ważne wnioski w ciągu maksymalnie 15 dni roboczych, chyba że jest to szczególnie skomplikowane lub jeśli złożyłeś kilka wniosków, w takim przypadku odpowiemy w ciągu maksymalnie 1 miesiąca. Poinformujemy Cię, jeśli czas reakcji przekroczy 1 miesiąc. Możemy poprosić o dodatkowe wyjaśnienia, aby pomóc nam działać szybciej i skrócić czas reakcji na Twoje żądanie.
Prawa osób trzecich. Nie możemy spełnić żądania, jeśli miałoby to negatywny wpływ na prawa i wolności innych podmiotów danych.
Przysługują Ci następujące prawa dotyczące danych osobowych:
- Dostęp do Twoich danych
Możesz nas zapytać:
- aby potwierdzić, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe;
- aby dostarczyć Ci kopię tych danych;
- aby dostarczyć Ci innych informacji o Twoich danych osobowych, takich jak dane, które posiadamy, do czego je wykorzystujemy, komu je udostępniamy, czy przekazujemy je za granicę i jak je chronimy, jak długo je przechowujemy, jakie prawa Ci przysługują, jak możesz złożyć skargę, skąd uzyskaliśmy Twoje dane, o ile informacje te nie zostały Ci już przekazane w ostatnich rzędach.
- Poprawianie danych
Możesz zwrócić się do nas z prośbą o sprostowanie lub uzupełnienie Twoich nieprawidłowych lub niekompletnych danych osobowych.
Możemy spróbować zweryfikować dokładność danych przed ich poprawieniem.
- Usuwanie danych
Możesz poprosić nas o usunięcie Twoich danych osobowych w każdej z następujących sytuacji:
- nie są już potrzebne do celów, w których zostały zebrane;
- cofnąłeś swoją zgodę (jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody);
- skorzystać z prawnego prawa do sprzeciwu;
- zostały przetworzone niezgodnie z prawem;
- mamy w tym zakresie obowiązek prawny;
Nie mamy obowiązku spełnienia Twojego żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych jest konieczne:
- w celu wypełnienia obowiązku prawnego;
- w celu znalezienia, wykonania lub obrony prawa przed sądem.
- inne okoliczności, w których nie jesteśmy zobowiązani do spełnienia Twojego żądania usunięcia danych.
- Ograniczenie przetwarzania danych
Możesz poprosić nas o ograniczenie przetwarzania danych osobowych w każdej z następujących sytuacji:
- ich dokładność jest kwestionowana (patrz sekcja dotycząca sprostowań), co pozwala nam zweryfikować ich dokładność;
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale nie chcesz, aby dane zostały usunięte;
- nie są już potrzebne do celów, w których zostały zebrane, ale są potrzebne Tobie do ustalenia, wykonania lub obrony prawa przed sądem;
- Skorzystałeś ze swojego prawa do sprzeciwu, a obecnie trwa sprawdzanie, czy nasze prawa mają pierwszeństwo.
Możemy nadal wykorzystywać Twoje dane osobowe po otrzymaniu wniosku o ograniczenie ich przetwarzania, jeżeli:
- mamy Twoją zgodę;
- w celu ustalenia, wykonania lub zapewnienia obrony prawa przed sądem;
- w celu ochrony praw HAMZA lub innej osoby fizycznej lub prawnej.
- Przenoszenie danych
Możesz poprosić nas o dostarczenie Ci danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i automatycznie czytelnym formacie lub możesz zażądać ich „przeniesienia” bezpośrednio do innego administratora danych, ale w każdym przypadku tylko wtedy, gdy:
- przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody lub na podstawie zawarcia lub wykonania umowy z Tobą;
I
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
- Sprzeciw
W każdej chwili możesz wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych w oparciu o nasz uzasadniony interes, jeżeli uznasz, że Twoje podstawowe prawa i wolności mają pierwszeństwo przed tym interesem.
Możesz również w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych do celów marketingu bezpośredniego (w tym profilowania), bez podawania przyczyny; w takim przypadku zaprzestaniemy przetwarzania tak szybko, jak to możliwe.
- Automatyczne podejmowanie decyzji
Możesz zażądać, aby nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu, ale tylko wtedy, gdy decyzja ta:
- wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub wpływa na Ciebie w podobny sposób i w znacznym stopniu.
Prawo to nie przysługuje, jeżeli decyzja podjęta w wyniku automatycznego przetwarzania:
- Jesteśmy zobowiązani do zakończenia lub rozpoczęcia umowy z Tobą;
- jest dozwolone przez prawo i istnieją odpowiednie zabezpieczenia Twoich praw i wolności.
- opiera się na Twojej wyraźnej zgodzie.
h Skarga
Masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. W Rumunii dane kontaktowe organu nadzorczego ds. ochrony danych są następujące:
Krajowy Urząd Nadzoru nad Przetwarzaniem Danych Osobowych
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sektor 1, kod pocztowy 010336, Bukareszt, Rumunia
Telefon: +40.318.059.211 lub +40.318.059.212;
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Bez uszczerbku dla Twojego prawa do skontaktowania się z organem nadzorczym w dowolnym momencie, prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać każdy problem polubownie.
Przypominamy, że w każdej chwili możesz skontaktować się z nami w sprawie ochrony danych, wysyłając swoje zapytanie w dowolny z następujących sposobów:
- e-mailem na adres: atelier@hamza.ro lub
- pocztą lub kurierem na adres: Strada Spatarului nr.41, Bucharest, sector 2.