Regulamin
-
DEFINICJE
HAMZA to nazwa handlowa firmy S.C. Grateful Hamza S.R.L, z siedzibą w Bukareszcie, przy ulicy Soseaua Pipera nr 61, sektor 2, o numerze rejestracyjnym w Rejestrze Handlowym J40/8786/2020, unikalny numer identyfikacji podatkowej 42834915.("HAMZA").
STRONA - domena www.hamza.ro i jej subdomeny, w tym, ale nie tylko, ogólnodostępna strona oraz jej subdomeny.
TREŚĆ ma następujące definicje:
- wszystkie informacje na STRONIE, które można odwiedzić, zobaczyć lub w inny sposób uzyskać za pomocą urządzeń cyfrowych;
- treść każdego e-maila wysyłanego do UŻYTKOWNIKÓW lub KLIENTÓW lub przez HAMZA za pośrednictwem środków elektronicznych i/lub innych dostępnych środków komunikacji;
- wszelkie informacje komunikowane jakimkolwiek środkiem przez pracownika HAMZA do UŻYTKOWNIKA lub KLIENTA, zgodnie z danymi kontaktowymi, określonymi przez niego lub nie;
- informacje dotyczące produktów, usług i/lub taryf praktycznych HAMZA w określonym okresie;
- informacje dotyczące produktów, usług i/lub taryf praktycznych strony trzeciej, z którą HAMZA zawarł umowę partnerską w określonym okresie;
- dane dotyczące HAMZA lub innych danych poufnych.
USŁUGA - usługa e-commerce realizowana wyłącznie na publicznych częściach dostępnych na STRONIE, dająca KLIENTOWI możliwość zawierania umów na produkty wyłącznie za pomocą środków elektronicznych, w tym innych środków komunikacji na odległość (np. telefon).
KONTO - zestaw danych składający się z adresu e-mail i hasła, który umożliwia pojedynczemu KLIENTOWI dostęp do zastrzeżonej części STRONY, przez którą realizowane jest korzystanie z USŁUGI.
KLIENT - osoba fizyczna lub prawna (publiczna lub prywatna), która ma lub uzyskuje dostęp do TREŚCI i USŁUGI, po utworzeniu KONTA.
UŻYTKOWNIK - każda osoba fizyczna lub przedstawiciel osoby prawnej, która uzyskuje dostęp do strony, z zamiarem lub bez, w celu założenia konta lub zostania klientem.
DOKUMENT - niniejsze Warunki i Zasady
GŁÓWNE CECHY PRODUKTÓW to te cechy, które znajdują się obok każdego produktu na stronie.
CAŁKOWITA CENA PRODUKTÓW to cena odpowiadająca każdemu produktowi, opisana na stronie, i nie obejmuje kosztów transportu do KLIENTA.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA to prawo klienta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych, z obowiązkiem zwrotu zakupionych produktów na własny koszt, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia HAMZA o skorzystaniu z tego prawa.
OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY to 14 dni kalendarzowych od momentu, w którym KLIENT wejdzie w posiadanie produktów.
UMOWA NA ODLEGŁOŚĆ - zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu nr 34/2014 o prawach konsumentów w umowach zawieranych z profesjonalistami, jak również o zmianie i uzupełnieniu niektórych aktów normatywnych; każda umowa zawarta między profesjonalistą a konsumentem w systemie zorganizowanej sprzedaży lub usług na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności profesjonalisty i konsumenta, przy wyłącznym użyciu jednego lub więcej środków komunikacji na odległość, aż do momentu zawarcia umowy.
NEWSLETTER - środek informowania okresowego, wyłącznie elektronicznego, o produktach, usługach i/lub promocjach realizowanych przez www.hamza.ro w określonym czasie, bez żadnych zobowiązań ze strony HAMZA w odniesieniu do przekazywanych informacji.
TRANSAKCJA - pobranie lub zwrot kwoty wynikającej ze sprzedaży produktu przez HAMZA na rzecz Klienta, za pośrednictwem usług przetwarzania kart zatwierdzonych przez HAMZA, niezależnie od metody dostawy.
Transakcje mogą odbywać się tylko na terytorium Rumunii. Dostawy do adresów z innych krajów nie są akceptowane w przypadku zamówień składanych za pomocą platformy www.hamza.ro.
-
OGÓLNE WARUNKI
2.1. Dokument ten określa warunki korzystania ze strony / treści / usługi przez KLIENTA, w przypadku, gdy nie zawarł on innej ważnej umowy o korzystanie, zawartej pomiędzy HAMZA a nim.2.2. Korzystanie ze strony, w tym m.in. dostęp do, odwiedzanie i przeglądanie treści / usług, oznacza akceptację przez członka lub klienta tego dokumentu elektronicznego, warunków i zasad, chyba że odpowiednia treść nie posiada wyraźnie sformułowanych warunków korzystania.
2.3. Dostęp do usługi możliwy jest wyłącznie poprzez dostęp do publicznie dostępnej strony internetowej www.hamza.ro.
2.4. Korzystając ze strony / treści / usługi, Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania wynikające z jej używania. Ponosi również odpowiedzialność za wszelkie szkody materialne, intelektualne lub elektroniczne, bądź jakiekolwiek inne szkody wyrządzone stronie, treści, usłudze HAMZA lub jakiejkolwiek stronie trzeciej, z którą HAMZA zawarło umowę, zgodnie z obowiązującym prawem rumuńskim.
2.5. Jeżeli Użytkownik lub Klient nie zgadza się z dokumentem, nie akceptuje go lub wycofuje swoją akceptację:
2.5.1. Rezygnuje z: dostępu do usługi, innych usług oferowanych przez HAMZA za pośrednictwem strony, otrzymywania newsletterów / powiadomień i/lub komunikacji od HAMZA jakiegokolwiek rodzaju (elektronicznej, telefonicznej itp.), bez żadnych dalszych gwarancji ze strony HAMZA.
2.5.2. HAMZA usunie wszystkie dane odnoszące się do niego ze swojej bazy danych, bez jakichkolwiek dalszych zobowiązań jednej strony wobec drugiej, ani też żadna ze stron nie będzie mogła dochodzić roszczeń od drugiej.
2.6. Klient może w każdej chwili ponownie rozważyć swoją decyzję o zaakceptowaniu dokumentu, w formie, w jakiej będzie on dostępny w danym momencie.
2.7. Aby skorzystać z prawa przewidzianego w art. 2.5, Klient może skontaktować się z HAMZA lub skorzystać z linków w treści otrzymanej od HAMZA, przeznaczonych do tego celu.
2.8. Klient nie może cofnąć zgody wyrażonej na rzecz dokumentu w trakcie realizacji umowy ani przed uiszczeniem pełnej wartości wszystkich umów, które nie zostały wykonane wobec HAMZA.
2.9. Jeżeli Klient opłacił wartość wszystkich niewykonanych umów wobec HAMZA i wycofał zgodę wyrażoną na rzecz dokumentu w trakcie realizacji zamówienia, HAMZA anuluje jego zamówienie, bez jakichkolwiek dalszych zobowiązań jednej strony wobec drugiej, ani też żadna ze stron nie będzie mogła dochodzić roszczeń od drugiej.
2.10. Strona skierowana jest wyłącznie do Klientów, którzy mają ukończone 18 lat, którzy poprawnie się zarejestrowali i którzy nie zostali zawieszeni ani usunięci przez HAMZA, niezależnie od powodu.
-
TREŚĆ
3.1. Wszystkie treści, w tym m.in. obrazy statyczne, obrazy dynamiczne, teksty i / lub treści multimedialne prezentowane na stronie, są własnością intelektualną HAMZA lub osób trzecich, w takim przypadku treść może być opatrzona oryginalnym tytułem i / lub inną notą wymaganą przez właściciela praw do danej treści, na rzecz której HAMZA posiada licencję na używanie i / lub publikowanie.3.2. Użytkownik lub Klient nie ma prawa do kopiowania, przenoszenia, modyfikowania i / lub w jakikolwiek sposób zmieniania, używania, linkowania, wyświetlania, włączania jakiejkolwiek treści w kontekście innym niż oryginalnie zamierzony przez HAMZA, włączania jakiejkolwiek treści poza stroną www.hamza.ro, usuwania oznaczeń wskazujących na prawa autorskie HAMZA do treści, jak również uczestniczenia w przenoszeniu, sprzedaży, dystrybucji materiałów wykonanych przez reprodukcję, modyfikację lub wyświetlanie treści, chyba że uzyskano wyraźną zgodę HAMZA.
3.3. Każda treść, do której Klient ma lub uzyskuje dostęp w jakikolwiek sposób, podlega dokumentowi, jeśli treść nie jest opatrzona odrębną i ważną umową licencyjną zawartą pomiędzy HAMZA a Klientem, i bez jakiejkolwiek domniemanej lub wyraźnej gwarancji wyrażonej przez HAMZA w odniesieniu do tej treści.
3.4. Klient / Użytkownik może kopiować, przenosić i / lub używać treści wyłącznie w celach osobistych lub niekomercyjnych, pod warunkiem, że nie koliduje to z postanowieniami dokumentu.
3.5. Jeśli HAMZA przyznaje Klientowi prawo do korzystania z treści określonych w osobnej umowie użytkownika, do których Klient uzyskuje dostęp na podstawie tej umowy, prawo to dotyczy tylko tych treści określonych w umowie, tylko przez okres ich istnienia lub przez okres ich obecności na stronie lub okres określony w umowie, zgodnie z warunkami określonymi w umowie, jeżeli takie istnieją, i nie stanowi zobowiązania umownego HAMZA wobec danego Klienta lub jakiejkolwiek innej strony trzeciej, która ma / uzyskuje dostęp do tej treści w jakikolwiek sposób i która mogłaby zostać w jakikolwiek sposób poszkodowana w wyniku tej treści, podczas lub po wygaśnięciu umowy użytkownika.
3.6. Żadna treść przekazywana Klientowi, w jakikolwiek sposób komunikacji (elektronicznej, telefonicznej itp.) lub uzyskana przez niego poprzez dostęp, odwiedzanie i / lub przeglądanie, nie stanowi zobowiązania umownego ze strony HAMZA i / lub pracownika HAMZA, który pośredniczył w przekazaniu treści, jeśli miało to miejsce.
3.7. Jakiekolwiek użycie treści w celach innych niż te wyraźnie dozwolone przez dokument lub towarzyszącą umowę użytkowania, jeżeli taka istnieje, jest zabronione.
3.8. Wszelkie roszczenia związane z prawami własności intelektualnej prosimy kierować na adres e-mail: atelier@hamza.ro.
-
KONTAKT
4.1. HAMZA publikuje na stronie pełne i poprawne dane identyfikacyjne oraz kontaktowe Klienta.4.2. Korzystając z formularza kontaktowego lub usługi dostępnej na stronie, Klient wyraża zgodę na kontaktowanie się z nim przez HAMZA za pomocą wszelkich dostępnych środków, w tym za pomocą środków elektronicznych.
4.3. Częściowe lub pełne wypełnienie formularza kontaktowego i jego wysłanie nie stanowi w żaden sposób zobowiązania ze strony HAMZA do kontaktu z Klientem.
4.4. Dostęp do strony, korzystanie z informacji na niej przedstawionych, odwiedzanie stron lub wysyłanie e-maili lub powiadomień do HAMZA odbywa się drogą elektroniczną, telefoniczną lub za pomocą innych dostępnych środków komunikacji, co oznacza, że Klient wyraża zgodę na otrzymywanie powiadomień od HAMZA drogą elektroniczną i / lub telefoniczną, w tym komunikatów e-mailowych lub ogłoszeń na stronie.
4.5. HAMZA zastrzega sobie prawo do nieodpowiadania na wszystkie zapytania jakiegokolwiek rodzaju, otrzymane za pomocą jakichkolwiek środków komunikacji (elektronicznych, telefonicznych itp.).
-
NEWSLETER I POWIADOMIENIA
5.1. Kiedy Klient tworzy konto na stronie, akceptując warunki i zasady, automatycznie wyraża zgodę na otrzymywanie newsletterów i / lub powiadomień od HAMZA.5.2. Dane pozyskane od Klienta w celu wysyłania newsletterów i / lub powiadomień mogą być i będą wykorzystywane przez HAMZA w granicach Polityki Prywatności.
5.3. Klient może w każdej chwili wypisać się z newsletterów i / lub powiadomień:
5.3.1. Korzystając ze specjalnego linku w każdym otrzymanym newsletterze i / lub powiadomieniu.
5.3.2. Zmieniając swoją zgodę na otrzymywanie newsletterów i / lub powiadomień oraz korzystając ze stron w strefie zarejestrowanej, używając swojego konta.
5.3.3. Kontaktując się z HAMZA, zgodnie z danymi kontaktowymi, bez żadnych późniejszych zobowiązań jednej ze stron wobec drugiej lub bez prawa jakiejkolwiek strony do ubiegania się o odszkodowanie.
5.4. Wypisanie się z newsletterów i / lub powiadomień nie oznacza rezygnacji z akceptacji dokumentu.
5.5. HAMZA zastrzega sobie prawo do wyboru osób, do których będzie wysyłać newslettery i / lub powiadomienia, a także prawo do usunięcia z bazy danych Klienta, który wcześniej wyraził zgodę na otrzymywanie newsletterów i / lub powiadomień, bez żadnego późniejszego zobowiązania HAMZA lub wcześniejszego powiadomienia o tym.
5.6. HAMZA nie będzie włączać do newsletterów i / lub powiadomień wysyłanych do Klienta żadnych materiałów reklamowych dotyczących stron trzecich, które nie są partnerami HAMZA w momencie wysyłania newsletterów i / lub powiadomień.
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI
6.1. HAMZA zbiera dane osobowe i dane specjalne (CNP) na stronach swoich witryn, wyłącznie za dobrowolną zgodą Klienta, w następujących celach:-
walidacja, wysyłka i fakturowanie zamówień dla niego;
-
rozwiązywanie anulowań lub problemów jakiegokolwiek rodzaju związanych z zamówieniem lub umową, dotyczącą usług lub produktów przez niego zakupionych;
-
zapewnienie dostępu do usługi;
-
wysyłanie newsletterów i / lub okresowych powiadomień, wyłącznie w formacie elektronicznym;
-
kontaktowanie się z nim na jego dobrowolne żądanie;
-
kontaktowanie się z nim w sprawach związanych z relacjami z klientami;
-
cele statystyczne.
6.2. HAMZA może przypadkowo zbierać inne dane (adres IP, czas wizyty, miejsce dostępu, nazwa i wersja przeglądarki internetowej, system operacyjny, w tym inne parametry) dostarczone przez przeglądarkę internetową, przez którą strona jest odwiedzana, i może je wykorzystywać do poprawy usług oferowanych klientom lub użytkownikom, lub w celach statystycznych; wyjątkiem jest naruszenie postanowień dokumentu, w przypadku gdy wynik działań Klienta będzie sprzeczny z interesami lub spowoduje szkody jakiegokolwiek rodzaju po stronie HAMZA i / lub jakiejkolwiek strony trzeciej, z którą HAMZA ma umowy partnerskie w danym czasie.
6.3. Klient ma prawo do sprzeciwu wobec zbierania jego danych osobowych i żądania ich usunięcia, co skutkuje cofnięciem zgody na dokument, a tym samym zrzeczeniem się wszelkich domniemanych praw określonych w dokumencie i bez żadnych późniejszych zobowiązań jednej ze stron wobec drugiej lub bez prawa jakiejkolwiek strony do ubiegania się o odszkodowanie, ale tylko zgodnie z art. 2.8.
6.4. W celu skorzystania z praw określonych w art. 6.3, Klient zwróci się do HAMZA, korzystając z danych kontaktowych dostępnych na stronie, obowiązujących w danym czasie.
6.5. Korzystając z formularzy dostępnych na stronie, Klient ma prawo do zmiany danych, które początkowo podał, aby odzwierciedlić każdą zmianę, która miała miejsce, jeśli taka miała miejsce.
6.6. Jeśli Klient zdecyduje się na płatność online za zamówienia i / lub umowy, przetwarzanie danych karty bankowej odbywa się wyłącznie na serwerach Stripe.
6.7. HAMZA nie prosi ani nie przechowuje żadnych informacji dotyczących karty bankowej Klienta.
6.8. Polityka prywatności HAMZA odnosi się wyłącznie do danych dobrowolnie podanych przez Klienta, wyłącznie na stronie. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za politykę prywatności stosowaną przez jakąkolwiek inną stronę trzecią, do której można dotrzeć za pośrednictwem linków, bez względu na ich charakter, poza stroną.
6.9. HAMZA zobowiązuje się, że dane zbierane od Klienta będą wykorzystywane wyłącznie w celach określonych w dokumencie i nie będą udostępniane publicznie, sprzedawane, wynajmowane, licencjonowane, przekazywane itp. żadnej stronie trzeciej niezwiązanej z realizacją określonych celów.
6.10. Wyjątkiem jest sytuacja, w której transfer / dostęp / przegląd / itp. jest żądany przez odpowiednie organy w przypadkach określonych przez przepisy prawa obowiązujące w dacie zdarzenia.
6.11. Zatwierdzony przez HAMZA procesor kart bankowych ma prawo do dostępu / przeglądu wszelkiego rodzaju danych / dokumentów, generowanych w wyniku złożenia zamówienia, anulowania zamówienia, umowy, anulowania umowy lub zrealizowanej umowy, w celu zbadania jakiejkolwiek transakcji, jeśli taka występuje.
6.12. HAMZA gwarantuje, że dane osobowe Użytkownika, zbierane za pośrednictwem formularza kontaktowego, będą wykorzystywane wyłącznie do momentu rozwiązania zgłoszonego przez niego problemu, po czym staną się danymi wyłącznie statystycznymi.
6.13. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek awarie, które mogą zagrozić bezpieczeństwu serwera, na którym przechowywana jest baza danych zawierająca te dane.
-
-
POLITYKA SPRZEDAŻY ONLINE
7.1. Dostęp do usługi
7.1.1. Dostęp do usługi mają wszyscy Klienci, którzy posiadają lub utworzyli konto.
7.1.2. Aby uzyskać dostęp do usługi, Klient musi zaakceptować postanowienia niniejszego dokumentu.
7.1.3. HAMZA może ograniczyć dostęp Klienta do usługi, w zależności od jego wcześniejszego zachowania.
7.1.4. Zabrania się udostępniania konta kilku Klientom.
7.1.5. W przypadku wykrycia takiego działania, HAMZA zastrzega sobie prawo do anulowania lub zawieszenia dostępu Klienta do treści lub usługi.
7.2. Produkty
7.2.1. HAMZA może publikować na stronie informacje o produktach i/lub promocjach oferowanych przez siebie lub przez jakiegokolwiek innego zewnętrznego partnera, z którym HAMZA zawarł umowy partnerskie, w określonym okresie i w ramach dostępnych zapasów.
7.2.2. Produkty zakupione za pośrednictwem usługi przeznaczone są wyłącznie do użytku osobistego Klienta.
7.2.3. HAMZA może ograniczyć możliwość zakupu produktów lub usług dostępnych na stronie w danym momencie dla jednego lub więcej Klientów.
7.2.4. Ceny produktów lub usług prezentowanych na stronie wyrażone są w lei (RON) i zawierają podatek VAT.
7.2.5. Ceny wyświetlane na stronie przekreślone linią oznaczają początkową cenę sprzedaży przed zastosowaniem rabatu.
7.2.6. Faktura za zakupione produkty wystawiana jest wyłącznie w RON. Akceptowane metody płatności są dostępne pod poniższym linkiem.
7.2.7. W przypadku płatności online, HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty poniesione przez Klienta, w tym, ale nie ograniczając się do opłat za konwersję walutową stosowanych przez bank wydający kartę, jeśli waluta wydania różni się od RON. Klient ponosi odpowiedzialność za tę czynność.
7.2.8. Wszystkie informacje używane do opisu produktów i/lub usług dostępnych na stronie (teksty, obrazy statyczne, obrazy dynamiczne, prezentacje multimedialne, itp.) nie stanowią zobowiązania umownego ze strony HAMZA i mają charakter wyłącznie informacyjny.
7.2.9. W opisie produktów i/lub usług HAMZA zastrzega sobie prawo do użycia innych produktów (akcesoriów itp.), które mogą nie być uwzględnione w kosztach poszczególnych produktów.
7.3. Ważność oferty
7.3.1. HAMZA zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów dostępnych na stronie przed złożeniem zamówienia przez Klienta, bez wcześniejszego powiadomienia Klienta.
7.3.2. Cena zakupu produktów to cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia, w ramach dostępnych zapasów.
7.3.3. Cena zakupu produktów promocyjnych to cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia, w ramach dostępnych zapasów i/lub określonego okresu promocji, jeśli taki został zdefiniowany.
7.3.4. Cena zakupu produktów złożonego zamówienia nie może być zmieniana po jego złożeniu, chyba że obie strony się na to zgodzą.
7.3.5. Cena zakupu produktów zrealizowanego zamówienia zgodnie z art. 7.6.3. nie może zostać zmieniona.
7.3.6. Klient może zrezygnować z produktów zakupionych na mocy umowy, zgodnie z art. 7.9.
7.4. Zamówienie online
7.4.1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne do sprzedaży w dowolnym czasie, wyłącznie na stronie internetowej.
7.4.2. Dokonując zamówienia, Klient wyraża zgodę na to, że wszystkie dane podane przez niego, niezbędne do procesu zakupu, są prawdziwe, kompletne i zgodne z rzeczywistością na dzień składania zamówienia, zgodnie z tym dokumentem i wystawionym zamówieniem.
7.4.3. Dokonując zamówienia, Klient wyraża zgodę na to, że HAMZA może się z nim skontaktować w następujących celach/sytuacjach, przy użyciu dostępnych/metod uzgodnionych przez HAMZA, w zależności od celu/sytuacji:
7.4.3.1. Odmowa akceptacji transakcji przez bank wydający kartę Klienta, w przypadku płatności kartą;
7.4.3.2. Unieważnienie transakcji przez zatwierdzonego przez HAMZA procesora płatności, w przypadku płatności kartą;
7.4.3.3. Weryfikacja dostępności produktów i ilości zamówionych przez Klienta, w ciągu maksymalnie 48 godzin od złożenia zamówienia.
7.4.3.4. Potwierdzenie przez Klienta wartości zamówienia, zgodnie z art. 8.4.3.3, oraz uwzględniając, w zależności od sytuacji, inne usługi dodatkowe (np. transport, itp.)
7.4.3.5. Ustalenie szczegółów dostawy produktów za zgodą obu stron.
7.4.4. HAMZA może automatycznie anulować zamówienie złożone przez Klienta, bez jakiejkolwiek dalszej odpowiedzialności jednej ze stron względem drugiej, lub bez możliwości roszczeń o odszkodowanie, w następujących przypadkach:
7.4.4.1. Odmowa akceptacji transakcji przez bank wydający kartę Klienta, w przypadku płatności online;
7.4.4.2. Unieważnienie transakcji przez zatwierdzonego przez HAMZA procesora płatności, w przypadku płatności online;
7.4.4.3. Dane podane przez Klienta na stronie są niepełne lub nieprawidłowe;
7.4.4.4. Aktywność Klienta na stronie może powodować lub powoduje szkody jakiegokolwiek rodzaju po stronie HAMZA i/lub jej partnerów;
7.4.4.5. Bez podania przyczyny.
7.4.5. Klient może anulować zamówienie, kiedy zostanie skontaktowany zgodnie z art. 7.4.3.
7.4.6. Jeśli Klient wybrał metodę płatności kartą, po zatwierdzeniu zamówienia zgodnie z art. 7.4.3.3, Klient ma obowiązek wprowadzenia niezbędnych danych do przetworzenia płatności.
7.4.7. Kroki do złożenia zamówienia:
- Klient wybiera produkty i dodaje je do koszyka;
- Kiedy Klient zdecyduje się złożyć zamówienie, wybiera opcję „kup”;
- Po wybraniu metody płatności Klient ma obowiązek wprowadzenia wymaganych danych, a w przypadku płatności kartą, Klient zostanie poproszony o dodatkowe dane, zgodnie z art. 6.6 i 6.11;
- Zamówienie jest przetwarzane, a dostawa zostanie zrealizowana, zgodnie z art. 7.4.4.
7.4.8. Jeśli Klient wybrał metodę płatności kartą, a wartość zamówionych produktów została zablokowana na jego karcie, ma prawo zmienić treść zamówienia, kiedy zostanie skontaktowany przez HAMZA zgodnie z art. 7.4.3., w granicach wartości zablokowanej na jego karcie.
7.4.9. Jeśli po potwierdzeniu zamówienia Klient stwierdzi, że niektóre zamówione przez niego produkty są niedostępne, ma prawo anulować zamówienie, zrealizować zamówienie bez brakujących produktów lub dodać inne produkty do zamówienia. Jeśli Klient zmodyfikuje początkowe zamówienie, traktowane jest ono jako nowe zamówienie i podlega krokom określonym w art. 7.4.7.
7.4.10. Od momentu, gdy Klient zatwierdzi wartość złożonego zamówienia lub gdy HAMZA poinformuje Klienta o zatwierdzeniu zamówienia, zamówienie staje się umową na odległość, zgodnie z ustawą o prawach konsumentów w umowach zawieranych z profesjonalistami (Ordynacja 34/2014), jak również w związku ze zmianą i uzupełnieniem niektórych aktów prawnych.
7.4.11. Szczegóły dostawy produktów, w tym, ale nie ograniczając się do czasu dostawy, nie stanowią zobowiązania umownego ze strony HAMZA, bez możliwości roszczeń o odszkodowanie z żadnej strony, w przypadku, gdy którakolwiek ze stron poniesie jakiekolwiek straty w wyniku naruszenia tego warunku.
7.4.12. Jeśli Klient zmieni swoje dane osobowe, używając formularzy dostępnych na stronie, wszystkie trwające umowy będą nadal obowiązywały według danych zaakceptowanych przez Klienta przed dokonaniem zmiany.
7.5. Zamówienie telefoniczne
7.5.1. Klient może składać zamówienia telefoniczne.
7.6. Umowa i realizacja
7.6.1. HAMZA dołączy do paczki wysyłanej do Klienta wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające zakup produktów przez Klienta.
7.6.2. HAMZA ułatwi Klientowi uzyskanie informacji o etapie finalizacji zamówienia lub umowy.
7.6.3. Umowa, do której dołączone są dokumenty potwierdzające dostarczenie produktów zamówionych przez Klienta przez HAMZA, staje się umową wykonaną.
7.7. Transport
7.7.1. Klient ma do dyspozycji następujące środki transportu: kuriera (opłaty związane z transportem będą komunikowane).
UWAGA! Dostawa produktów do Klienta odbywa się wyłącznie osobie dorosłej na podstawie dokumentu tożsamości!
7.7.2. Dostawy będą realizowane tylko na terytorium Rumunii, średnio w ciągu 5 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia, nie przekraczając terminu 30 dni. Jeśli produkt nie może zostać dostarczony, HAMZA zobowiązuje się poinformować Klienta o tej niedostępności, a zapłacona przez Klienta kwota zostanie zwrócona przez HAMZA w ciągu maksymalnie 14 dni.
7.8. Jakość i gwarancje
7.8.1. Niektóre produkty mogą mieć gwarancję umowną, która zostanie określona w karcie produktu w momencie jego sprzedaży wyłącznie na stronie www.hamza.ro. Szczegóły dotyczące tych gwarancji są podane w kartach produktów, a żaden Klient nie może domagać się rozszerzonej gwarancji, innej niż ta wskazana. Oznacza to, że gwarancja na produkt oferowana przez HAMZA to ta oferowana przez dostawców HAMZA.
7.8.2. HAMZA nie gwarantuje dostępności żadnego produktu w magazynie na stronie.
7.9. Zwrot produktów
7.9.1. Klient HAMZA może zwrócić produkty zakupione na podstawie umowy w następujących przypadkach:
7.9.1.1. Opakowania zostały poważnie uszkodzone;
7.9.1.2. Produkty zostały dostarczone błędnie;
7.9.1.3. Produkty mają niewłaściwy rozmiar (grubość) w porównaniu do zamówienia;
7.9.1.4. Klient ma prawo jednostronnie rozwiązać umowę zawartą na odległość, korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu. Jedynymi kosztami, które może ponieść konsument, są bezpośrednie koszty zwrotu produktów „zgodnie z ustawą nr 34/2014 o prawach konsumentów w umowach zawieranych z profesjonalistami, jak również o zmianie i uzupełnieniu niektórych przepisów. Wystarczające jest oświadczenie Klienta o skorzystaniu z tego prawa, wysłane do naszej firmy w dowolny sposób, a następnie natychmiastowa odpowiedź naszej firmy potwierdzająca otrzymanie żądania odstąpienia e-mailem na adres podany przez Klienta.
7.9.2. Klient powiadomi HAMZA o zamiarze zwrotu zakupionych produktów, w dowolny sposób pisemny (e-mail, itp.) w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania produktów, zgodnie z art. 7.9.1.4.
7.9.3. Klient, który powiadomił HAMZA zgodnie z art. 7.9.1./ art. 7.9.2, ma obowiązek zapewnienia, że zwrócone produkty dotrą do HAMZA w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wysłania powiadomienia, w przeciwnym razie prawo do odstąpienia od umowy wygasa, uznając stosowanie prawa za nieważne.
7.9.4. Klient HAMZA nie może zwrócić produktów zakupionych na podstawie umowy i/lub nie może ubiegać się o odszkodowanie w następujących przypadkach:
7.9.4.1. Wymiana zakupionego produktu na inny produkt o innych specyfikacjach lub innym typie, z wyjątkiem sytuacji określonej w art. 7.9.1.3;
7.9.4.2. Żądanie zwrotu w przypadku art. 7.9.1.1 lub 7.9.1.2 z powodu jakiejkolwiek sytuacji określonej w 7.9.1, jeśli data wysyłki przekroczyła termin 14 dni kalendarzowych wskazany w art. 7.9.1.4, od dnia realizacji umowy;
7.9.4.3. W przypadku zwrotu produktu z przyczyn określonych w art. 7.9.1, zwrócony produkt nie znajduje się w tym samym stanie, w jakim został dostarczony (w oryginalnym opakowaniu z wszystkimi etykietami, z nienaruszonymi plombami i dokumentami, które go towarzyszyły, bez śladów wskazujących na to, że produkt był używany).
7.9.4.4. Zgodnie z ustawą nr 34/2014 o prawach konsumentów w umowach zawieranych z profesjonalistami, HAMZA zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotów produktów, które z natury nie mogą być zwrócone lub które mogą szybko ulec pogorszeniu lub degradacji.
7.9.5. W przypadku zwrotu wartości produktu, zostanie ona dokonana w ciągu 14 dni kalendarzowych od potwierdzenia zwrotu.
7.9.6. W przypadku wymiany produktu na identyczny, zgodnie z art. 7.9.1.3, wymiana zostanie dokonana zgodnie z warunkami i limitami normalnego zamówienia.
7.9.7. Jeśli Klient, który zwrócił produkt zgodnie z art. 7.9.1.3, a HAMZA nie posiada identycznego produktu do wymiany, oferuje Klientowi wartość produktu zgodnie z art. 7.9.5.
7.9.8. Wartość dodatkowych usług, w tym, ale nie ograniczając się do transportu produktów, opłaconych przez Klienta, nie podlega zwrotowi.
7.9.9. Wszelkie koszty zwrotu/ponownej wysyłki będą ponoszone przez Klienta.
-
OSZUSTWA
8.1. HAMZA nie żąda od swoich Klientów ani Użytkowników żadnych danych poufnych, konta / karty bankowej ani haseł osobistych za pomocą jakiejkolwiek formy komunikacji (e-mail / telefon / SMS / itp.).
8.2. Z wyjątkiem art. 8.1, wyjątek stanowią jedynie Klienci będący podmiotami prawnymi, w przypadku których HAMZA uzyskuje numer konta, odpowiednio numer banku Klienta, na podstawie którego fakturowane będzie zlecenie.
8.3. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za ujawnienie swoich danych poufnych osobom trzecim.
8.4. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy Klient zostałby / zostanie poszkodowany przez osobę trzecią, która twierdzi, że działa lub reprezentuje interesy HAMZA.
8.5. Klient poinformuje HAMZA o takich próbach, korzystając z dostępnych danych kontaktowych.
8.6. HAMZA nie promuje SPAM-u. Każdy Klient, który wyraźnie podał swój adres e-mail na stronie, może go usunąć.
8.7. Komunikacja realizowana przez HAMZA za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji na odległość (tj. e-mail) zawiera pełne i zgodne z przepisami dane identyfikacyjne nadawcy lub linki do tych danych, w momencie wysyłania treści.
8.8. Następujące działania mogą być uznane za próbę oszustwa na stronie / treści i / lub HAMZA, a postępowanie karne zostanie wszczęte przeciwko osobie lub osobom, które podjęły lub zrealizowały ten cel:
8.8.1. dostęp do danych jakiegokolwiek innego Klienta przy użyciu jego konta lub jakąkolwiek inną metodą;
8.8.2. zmiana lub w jakikolwiek sposób modyfikowanie treści strony lub treści wysyłanej przez HAMZA do Klienta jakąkolwiek metodą;
8.8.3. wpływanie na wydajność serwera(ów) obsługujących stronę;
8.8.4. dostęp lub ujawnienie jakiejkolwiek treści osobom trzecim, które nie mają niezbędnego upoważnienia prawnego, w przypadku gdy treść wysyłana przez HAMZA do Klienta nie jest przeznaczona dla tej osoby jako odbiorcy.
-
OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
9.1. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności wobec żadnej osoby fizycznej ani prawnej, która korzysta lub polega na treści.
9.2. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe lub inne itp.) wynikłe z używania lub niemożności używania informacji lub treści przedstawionych lub nieprzedstawionych na stronie, ani za jakiekolwiek błędy lub pominięcia w prezentacji treści, które mogą prowadzić do jakiejkolwiek straty.
9.3. Jeśli Klient uważa, że Treść opublikowana przez HAMZA w jakikolwiek sposób narusza prawa autorskie lub jakiekolwiek inne prawa, może skontaktować się z HAMZA w celu uzyskania szczegółów, zgodnie z danymi kontaktowymi, aby HAMZA mogło podjąć świadomą decyzję w sprawie przyczyny.
9.4. HAMZA nie gwarantuje Klientowi dostępu do strony ani usługi i nie przyznaje mu prawa do pobierania ani modyfikowania treści częściowo i / lub całkowicie, do reprodukowania częściowo lub całkowicie treści, kopiowania ani wykorzystywania jakiejkolwiek treści w jakikolwiek inny sposób, ani do przekazywania jakiejkolwiek treści, do której ma lub uzyskał dostęp na podstawie umowy użytkownika, bez uprzedniej pisemnej zgody HAMZA.
9.5. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za treść, jakość ani charakter innych stron, które są dostępne za pośrednictwem linków do treści, niezależnie od rodzaju tych linków. Odpowiedzialność za te strony spoczywa wyłącznie na ich właścicielach.
9.6. HAMZA zwalnia się z odpowiedzialności za korzystanie ze stron i / lub treści przesyłanych do Klienta za pomocą jakiejkolwiek formy (elektronicznej, telefonicznej itp.) poprzez strony internetowe, e-mail lub pracownika HAMZA, gdy takie korzystanie z treści może lub nie może spowodować jakiejkolwiek szkody po stronie Klienta i / lub jakiejkolwiek osoby trzeciej zaangażowanej w tę transmisję Treści.
9.7. HAMZA nie udziela żadnych bezpośrednich ani pośrednich gwarancji, takich jak:
-
usługa będzie zgodna z wymaganiami Klienta,
-
usługa będzie nieprzerwana, bezpieczna lub wolna od jakichkolwiek błędów,
-
produkty uzyskane bezpłatnie lub odpłatnie poprzez usługę będą odpowiadały wymaganiom lub oczekiwaniom Klienta.
9.8. Operatorzy, administratorzy i / lub właściciele strony w żaden sposób nie ponoszą odpowiedzialności za swoje relacje lub konsekwencje wynikające z, ale nie ograniczając się do, zakupów, ofert specjalnych, promocji, akcji promocyjnych lub jakiejkolwiek innej formy relacji / połączeń / transakcji / współpracy itp., które mogą wystąpić między Klientem a któregokolwiek z podmiotów promujących się bezpośrednio lub pośrednio przez stronę.
-
-
SIŁA WYŻSZA I PRZYPADKI
10.1. Z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych w innych przepisach, żadna ze stron umowy zawartej zgodnie z artykułem 7.4.8., która jest nadal w toku, nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie na czas i / lub prawidłowo, w całości lub w części, jakiegokolwiek z obowiązków ciążących na niej na mocy umowy, jeśli niewykonanie danego obowiązku zostało spowodowane zdarzeniem siły wyższej.
10.2. Strona lub przedstawiciel prawny strony powołujący się na wyżej wymienione zdarzenie jest zobowiązana do niezwłocznego i pełnego poinformowania drugiej strony o jego wystąpieniu oraz podjęcia wszelkich dostępnych działań w celu ograniczenia konsekwencji tego zdarzenia.
10.3. Strona lub przedstawiciel prawny strony powołujący się na wyżej wymienione zdarzenie jest zwolniona z tego obowiązku tylko wtedy, gdy zdarzenie uniemożliwia jej jego wykonanie.
10.4. Jeśli w ciągu 15 dni od daty wystąpienia zdarzenia, dane zdarzenie nie ustanie, każda ze stron będzie miała prawo powiadomić drugą stronę o pełnym rozwiązaniu tej umowy, bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych przez żadną ze stron.
10.5. Strona powołująca się na zdarzenie siły wyższej musi udowodnić niemożliwość wykonania obowiązków w ciągu 30 dni od daty wystąpienia zdarzenia, jednakże w granicach art. 10.3.
-
SPORY
11.1. Korzystając z witryn / odwiedzając / przeglądając / itp. strony internetowe i/lub jakiekolwiek treści przesyłane przez HAMZA do Członka / Klienta, poprzez dostęp i/lub przesyłanie jakimikolwiek środkami (elektronicznie, telefonicznie itp.), wyraża on zgodę przynajmniej na te "Warunki i zasady".
11.2. Każdy spór dotyczący niniejszych Warunków i Zasad, który może powstać pomiędzy Członkiem / Klientem a HAMZA, będzie rozstrzygany polubownie.
11.3. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, koszty, procesy sądowe, roszczenia, wydatki lub inne zobowiązania, jeśli są one bezpośrednio spowodowane nieprzestrzeganiem Warunków i Zasad.
11.4. Każdy spór jakiegokolwiek rodzaju (z wyjątkiem art. 11.2), który może powstać pomiędzy Członkiem a HAMZA lub jego partnerami, będzie rozstrzygany polubownie. Jeśli nie będzie to możliwe, konflikt zostanie rozwiązany w sądzie, zgodnie z obowiązującym prawem rumuńskim.
11.5. Jeśli jakiekolwiek z powyższych postanowień zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne, niezależnie od przyczyny, to postanowienie nie wpłynie na ważność innych postanowień.
11.6. Niniejszy dokument został sporządzony i będzie interpretowany zgodnie z prawem rumuńskim.
11.7. Jeśli masz problemy z zamówieniem, które nie zostały rozwiązane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub z osobą, z którą się kontaktujesz, możesz skontaktować się z nami w celu bezpłatnej wewnętrznej mediacji pod adresem e-mail: atelier@hamza.ro, tel: 0724340774.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1. HAMZA zastrzega sobie prawo do wprowadzania jakichkolwiek zmian w niniejszych postanowieniach, a także do wprowadzania zmian na stronie / jej strukturze / usłudze, w tym zmian, które mogą dotyczyć strony i/lub jakiejkolwiek treści, bez wcześniejszego powiadomienia Klienta.
12.2. HAMZA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy na stronie z jakiejkolwiek przyczyny, w tym zmiany, ustawienia itp., które nie zostały dokonane przez administratora strony.
12.3. HAMZA zastrzega sobie prawo do umieszczania banerów reklamowych wszelkiego rodzaju i/lub linków na dowolnej stronie witryny, zgodnie z obowiązującym prawem.
-
Informacja zwrotna
13.1. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie dotyczące produktów, ich szczegółów technicznych lub treści strony www.hamza.ro, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 0749571730 lub drogą mailową na adres: atelier@hamza.ro.
13.2. Wszystkie komentarze, pytania, opinie, pomysły, sugestie lub inne komunikaty lub informacje dotyczące lub związane z witryną www.hamza.ro, jej funkcjonalnością lub ulepszeniami, będą własnością HAMZA.